Keberkesanan pembelajaran berasaskan alam semula jadi terhadap pencapaian matematik awal kanak-kanak prasekolah
Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti perbezaan skor min markah antara ujian pra dan pasca terhadap pencapaian matematik awal kanak-kanak prasekolah selepas pelaksanaan pembelajaran berasaskan alam semula jadi. Reka bentuk kajian ini adalah berbentuk kajian eksperimen dan menggunakan pendekatan...
Saved in:
Main Authors: | Noraina binti Noraidi, Connie Shin @ Cassy Ompok, Jusiah Idang, Nur Suhaidah Sukor |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English English |
Published: |
Malaysian Journal of Social Sciences and Humanities (MJSSH)
2024
|
Subjects: | |
Online Access: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/42268/1/ABSTRACT.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/42268/2/FULL%20TEXT.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/42268/ https://doi.org/10.47405/mjssh.v9i10.3034 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Interkorelasi konstruk bagi kemahiran literasi awal kanak-kanak
by: Juppri Bacotang, et al.
Published: (2022) -
Ecocampus UMS sebagai persekitaran pembelajaran luar untuk pencapaian awal matematik dalam kalangan kanak-kanak prasekolah
by: Alley Emison, et al.
Published: (2022) -
Pengaruh latar belakang kanak-kanak usia 4-9 tahun terhadap lukisan figura
by: Yek Rong Ing
Published: (2023) -
Face Validity for Early Literacy Skills Indicators from Educators’ Perspective
by: Juppri Bacotang, et al.
Published: (2024) -
Understanding Outdoor Play Types and Their Impact on Children’s Psychosocial Well-being: A Narrative Review
by: Nabilah Abd Talib, et al.
Published: (2023)