Keberkesanan pembelajaran berasaskan alam semula jadi terhadap pencapaian matematik awal kanak-kanak prasekolah

Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti perbezaan skor min markah antara ujian pra dan pasca terhadap pencapaian matematik awal kanak-kanak prasekolah selepas pelaksanaan pembelajaran berasaskan alam semula jadi. Reka bentuk kajian ini adalah berbentuk kajian eksperimen dan menggunakan pendekatan...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Noraina binti Noraidi, Connie Shin @ Cassy Ompok, Jusiah Idang, Nur Suhaidah Sukor
Format: Article
Language:English
English
Published: Malaysian Journal of Social Sciences and Humanities (MJSSH) 2024
Subjects:
Online Access:https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/42268/1/ABSTRACT.pdf
https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/42268/2/FULL%20TEXT.pdf
https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/42268/
https://doi.org/10.47405/mjssh.v9i10.3034
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Be the first to leave a comment!
You must be logged in first