Keberkesanan pembelajaran berasaskan alam semula jadi terhadap pencapaian matematik awal kanak-kanak prasekolah
Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti perbezaan skor min markah antara ujian pra dan pasca terhadap pencapaian matematik awal kanak-kanak prasekolah selepas pelaksanaan pembelajaran berasaskan alam semula jadi. Reka bentuk kajian ini adalah berbentuk kajian eksperimen dan menggunakan pendekatan...
Saved in:
Main Authors: | , , , |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English English |
Published: |
Malaysian Journal of Social Sciences and Humanities (MJSSH)
2024
|
Subjects: | |
Online Access: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/42268/1/ABSTRACT.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/42268/2/FULL%20TEXT.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/42268/ https://doi.org/10.47405/mjssh.v9i10.3034 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|