Strategi TQM: Dwidimensi
TQM merupakan satu falsafah pengurusan yang bermatlamatkan penambahbaikan produk atau perkhidmatan yang berterusan bagi memastikan kepuasan pelanggan terus dipertingkatkan. Secara konvensional TQM memberi penumpuan kepada sentuhan teknikal seperti kawalan proses secara statistik, analisis reliabilit...
Saved in:
Main Authors: | Yusof, Ab. Aziz, Lim, Kong Teong, Tang, Swee Mei |
---|---|
格式: | 图书 |
出版: |
UUM Press
2012
|
主题: | |
在线阅读: | http://repo.uum.edu.my/6955/ http://www.uumpress.com.my |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Tinjauan pengetahuan pengurus HR tentang sumber pengambilan pekerja berkualiti
由: Tang, Swee Mei, et al.
出版: (2004) -
Menangani bencana pekerjaan: Program keselamatan asas gelagat atau insentif?
由: Tang, Swee Mei, et al.
出版: (2003) -
TQM practices and organisational knowledge creation: An empirical study of Iraqi higher education institutions
由: Ali Zwain, Ammar Abdulameer, et al.
出版: (2014) -
Hubungan keadilan penilaian prestasi dengan komitmen organisasi guru
由: Tang, Swee Mei, et al.
出版: (2017) -
TQM and academic performance in Iraqi HEIs: associations and mediating effect of KM
由: Zwain, Ammar Abdulameer Ali, et al.
出版: (2017)