Strategi TQM: Dwidimensi
TQM merupakan satu falsafah pengurusan yang bermatlamatkan penambahbaikan produk atau perkhidmatan yang berterusan bagi memastikan kepuasan pelanggan terus dipertingkatkan. Secara konvensional TQM memberi penumpuan kepada sentuhan teknikal seperti kawalan proses secara statistik, analisis reliabilit...
Saved in:
Main Authors: | Yusof, Ab. Aziz, Lim, Kong Teong, Tang, Swee Mei |
---|---|
格式: | 圖書 |
出版: |
UUM Press
2012
|
主題: | |
在線閱讀: | http://repo.uum.edu.my/6955/ http://www.uumpress.com.my |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Tinjauan pengetahuan pengurus HR tentang sumber pengambilan pekerja berkualiti
由: Tang, Swee Mei, et al.
出版: (2004) -
Menangani bencana pekerjaan: Program keselamatan asas gelagat atau insentif?
由: Tang, Swee Mei, et al.
出版: (2003) -
TQM practices and organisational knowledge creation: An empirical study of Iraqi higher education institutions
由: Ali Zwain, Ammar Abdulameer, et al.
出版: (2014) -
Hubungan keadilan penilaian prestasi dengan komitmen organisasi guru
由: Tang, Swee Mei, et al.
出版: (2017) -
TQM and academic performance in Iraqi HEIs: associations and mediating effect of KM
由: Zwain, Ammar Abdulameer Ali, et al.
出版: (2017)