Relationship Quality In Franchising : Antecedents And Outcomes
Kajian ini cuba merungkai secara empirik kepada dua konstruk yang telah dikenalpasti iaitu mekanisme perhubungan dan mekanisme transaksi yang mungkin mempengaruhi kualiti perhubungan. Selain itu, kajian ini juga mengenalpasti dua impak utama kualiti perhubungan iaitu prestasi dan kesetiaan pihak fra...
Saved in:
主要作者: | Ishak, Khairol Anuar |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English |
出版: |
2015
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.usm.my/30535/1/KHAIROL_ANUAR_BIN_ISHAK.pdf http://eprints.usm.my/30535/ |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Franchise shops lacking of manpower
由: China, Press
出版: (2012) -
Organizational factors for knowledge management implementation in franchise preschool educational institution
由: Chu, Chee Howe, et al.
出版: (2011) -
Antecedents and outcome of service recovery performance in service industry in Malaysia
由: Ng, Shu Ting, et al.
出版: (2018) -
The development of Franchise fast food restaurant in Malaysia : the views of consumer on Kuching market
由: Zakaria, bin Ibrahim.
出版: (2004) -
Antecedent and outcomes of sustainable social supply chain practices
由: Munira, Halili
出版: (2022)