Penggunaan schoology untuk memerihalkan isu dalam pendidikan moral menerusi kelas berbalik (flipped classroom)
Penggunaan schoology untuk memerihalkan isu dalam pendidikan moral menerusi kelas berbalik (flipped classroom) by Vasanthan Gurusamy
Saved in:
Main Author: | Vasanthan Gurusamy |
---|---|
Format: | article |
Language: | zsm |
Published: |
Tanjong Malim
2019
|
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5002 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5002 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Penggunaan kelas berbalik (Flipped Classroom) dalam perkembangan dimensi moral guru praperkhidmatan opsyen pendidikan moral
by: Shasitharan Raman Kutty
Published: (2019) -
A Hybrid E-Learning Framework for Arabic Language Flipped Classroom Kerangka E-Pembelajaran Hibrid Untuk Kelas Berbalik Bahasa Arab
by: Nurkhamimi Zainuddin
Published: (2017) -
Kesedaran sensitiviti moral melalui aktiviti analisis filem pendek: Satu kajian tindakan di kelas Pendidikan Moral
by: Vasanthan A/L Gurusamy
Published: (2019) -
Kesediaan murid sekolah menengah melaksanakan pembelajaran berbalik menerusi platform Google Classroom
by: Mohd Azhar Md Saad
Published: (2021) -
Pembangunan modul kelas berbalik berasaskan pembelajaran reflektif untuk politeknik premier
by: Ahmad, Zanariah
Published: (2017)