Kualiti perkhidmatan fasiliti hospital kerajaan dari persepsi pengunjung (kes kajian: unit kecemasan dan kemalangan, Hospital Kerajaan, Sarikei, Sarawak)
Perkhidmatan perubatan merupakan suatu aspek yang penting dalam kehidupan kita. Maka, hospital diwujudkan bagi memenuhi keperluan masyarakat dan penting dalam membantu menyelesaikan pelbagai masalah yang berkaitan dengan kesihatan. Fasiliti tidak hanya terhad kepada kemudahan fizikal yang disediakan...
Saved in:
Main Authors: | Mohd. Ali, Hishamuddin, Baba, Maizan |
---|---|
Format: | Conference or Workshop Item |
Language: | English |
Published: |
2005
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/id/eprint/1165/1/Hisham_Maizan.pdf http://eprints.utm.my/id/eprint/1165/ https://books.google.com.my/books/about/Kualiti_perkhidmatan_fasiliti_hospital_k.html?id=mk-hAQAACAAJ&redir_esc=y |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kualiti perkhidmatan fasiliti di Hospital kerajaan - Hospital Sultanah Aminah, Johor Bahru
by: Hamzah, Nor Ayunny
Published: (2010) -
Persepsi pesakit terhadap perkhidmatan di
jabatan kecemasan Hospital Universiti Sains
Malaysia
by: Rahman, Nor Asikin Abdul
Published: (2006) -
Kepuasan pengunjung terhadap perkhidmatan fasiliti di hotel
by: Abdul Mokti, Mohamad Fairuz
Published: (2010) -
Tahap kualiti perkhidmatan fasiliti persepsi pengguna terhadap pengurusan fasiliti secara penyumber luar
by: Mohd. Salim, Nurulhanah
Published: (2006) -
Kualiti perkhidmatan kesihatan di hospital : Analisis dari perspektif syariah
by: Khosenulhan, Ab. Rahman, et al.
Published: (2018)