Kualiti Perkhidmatan dan Kepuasan Pelanggan dalam Perbankan Islam
Kajian ini bertujuan untuk mengkaji hubungan kualiti perkhidmatan dan kepuasan pelanggan dalam sistem perbankan Islam. Kajian ini memilih dua buah bank utama yang mengamalkan sistem perbankan Islam di Malaysia iaitu Bank Islam dan Bank Muamalat Sebanyak 200 borang soal selidik diedarkan, masing-...
Saved in:
Main Authors: | Abu Bakar Hamed, Muhammad Hashim, Hisham Sabri |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Malay |
Published: |
Universiti Sains Islam Malaysia
2012
|
Subjects: | |
Online Access: | http://ddms.usim.edu.my/handle/123456789/5340 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Maybank mahu eksport model perbankan islam
by: Anon
Published: (2009) -
Kawalan Inflasi Pengurusan Risiko dan Kitaran Ekonomi (Economic Cycle) Dalam Sistem Perbankan Islam di Malaysia
by: Ahmad Azam Sulaiman @ Mohamad, et al.
Published: (2012) -
Perkembangan Sistem Perbankan Islam di Malaysia: Kajian dari Sudut Strategi Penyebaran Maklumat Menerusi Laman Web
by: Ali Badron Mokhtar, et al.
Published: (2012) -
Perbankan Islam : Hong Kong minat contohi Malaysia
by: Rosni Hassan
Published: (2009) -
Banyak forum, seminar gagalkan sistem perbankan Islam
Published: (2008)