Kupasan awal mengenai kepuasan pelanggan dan kualiti perkhidmatan pengangkutan rel di Malaysia dan kaitannya dengan teori EDT / Noor Malinjasari Ali … [et al.]

Kertas ini mempunyai dua objektif, iaitu untuk meningkatkan kefahaman mengenai hubungan antara kualiti perkhidmatan dan kepuasan pelanggan pengangkutan rel dan membentuk satu kerangka konseptual berdasarkan kepada pembolehubah-pembolehubah tertentu kerana kajian mengenai perkhidmatan rel adalah terh...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Ali, Noor Malinjasari, A. Rashid@Sulong, Ruzaidah, Mat Salleh, Suzila, Mohamed Nor, Raslina, Hamzah, Siti Fatimah Mardiah, Mohd Noor, Hasmida
Format: Article
Language:English
Published: Universiti Teknologi MARA, Sabah 2021
Subjects:
Online Access:https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/82288/2/82288.pdf
https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/82288/
https://borneoakademika.sabah.uitm.edu.my/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!