Transformasi Perkhidmatan Perpustakaan Di Pusat Khidmat Maklumat Akademik (PKMA) UNIMAS: Kumpulan Fokus Dan Kajian Kepuasan Pelanggan
Perkhidmatan perpustakaan memberi impak kepada keberkesanan sesebuah perpustakaan dalam memenuhi keperluan dan kepuasan pelanggan.Perkhidmatan yang relevan adalah penting dalam memastikan ianya berorientasikan pelanggan dan memenuhi kehendak mereka. Justeru, objektif kajian adalah untuk meningkatkan...
Saved in:
Main Author: | Wan Abdul Rahman, Wan Bujang |
---|---|
Format: | Conference or Workshop Item |
Language: | English |
Published: |
2011
|
Subjects: | |
Online Access: | http://ir.unimas.my/id/eprint/9162/1/TRANSFORMASI%20PERKHIDMATAN%20PERPUSTAKAAN%20DI%20PUSAT%20KHIDMAT%20MAKLUMAT%20AKADEMIK%20%28PKMA%29%20UNIMAS%20%28abstract%29.pdf http://ir.unimas.my/id/eprint/9162/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kepuasan Pelanggan terhadap Kualiti Perkhidmatan Perpustakaan Universiti Malaysia Sarawak
by: Shellya, Binti Zainal Barahim
Published: (2012) -
Kualiti perkhidmatan, kepuasan pelanggan dan kesetiaan pelanggan Perbadanan Perpustakaan Awam Terengganu: Kajian konseptual
by: Mahmood, Kamarulzaman, et al.
Published: (2015) -
Kajian kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan perpustakaan universiti awam di Malaysia
by: Nurulhuda Ramli,, et al.
Published: (2009) -
Sistem maklumat perpustakaan / Fazila Ahmad
by: Fazila , Ahmad
Published: (2002) -
Kajian Reka Bentuk Penunjuk Arah Yang Berkesan Di Dalam Pusat Khidmat Maklumat Akademik (PKMA), UNIMAS
by: Mohammad Hanafi, Bin Sabli
Published: (2016)