Transformasi Perkhidmatan Perpustakaan Di Pusat Khidmat Maklumat Akademik (PKMA) UNIMAS: Kumpulan Fokus Dan Kajian Kepuasan Pelanggan
Perkhidmatan perpustakaan memberi impak kepada keberkesanan sesebuah perpustakaan dalam memenuhi keperluan dan kepuasan pelanggan.Perkhidmatan yang relevan adalah penting dalam memastikan ianya berorientasikan pelanggan dan memenuhi kehendak mereka. Justeru, objektif kajian adalah untuk meningkatkan...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Conference or Workshop Item |
Language: | English |
Published: |
2011
|
Subjects: | |
Online Access: | http://ir.unimas.my/id/eprint/9162/1/TRANSFORMASI%20PERKHIDMATAN%20PERPUSTAKAAN%20DI%20PUSAT%20KHIDMAT%20MAKLUMAT%20AKADEMIK%20%28PKMA%29%20UNIMAS%20%28abstract%29.pdf http://ir.unimas.my/id/eprint/9162/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|