Kesesuaian pembelajaran terarah kendiri yang diterapkan di dalam perisian matematik tingkatan satu bagi tajuk nombor negatif terhadap kepelbagaian kecerdasan pelajar tingkatan satu Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Slim River, Perak
Kajian ini bertujuan untuk melihat kesesuaian penggunaan pembelajaran terarah kendiri dalam perisian Matematik Tingkatan Satu bagi tajuk nombor negatif terhadap kepelbagaian kecerdasan pelajar. Perbincangan tertumpu kepada kesesuaian pembelajaran terarah kendiri bagi setiap kecerdasan pelajar dan ke...
Saved in:
Main Authors: | Abdullah, Zaleha, Jamaludin, Nurul Liyana |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
2011
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/id/eprint/12017/1/Kesesuaian_Pembelajaran_Terarah_Kendiri_Yang_Diterapkan_Di_Dalam_Perisian_Matematik_Tingkatan_Satu_Bagi_Tajuk_Nombor_Negatif_Terhadap_Kepelbagaian_Kecerdasan_Pelajar_Tingkatan_Satu_Sekolah_Meneng.pdf http://eprints.utm.my/id/eprint/12017/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Tahap Kefahaman Pelajar Tingkatan Dua Bagi Topik Nombor Negatif
by: Ali, Marlina, et al.
Published: (2010) -
Pendekatan koperatif model STAD terhadap pelajar tingkatan satu dalam topik nombor negatif. (Kajian Berasaskan Sekolah)
by: Sin, Chow Lai
Published: (2006) -
Algoritma pendaraban nombor perpuluhan dari perspektif pelajar Tingkatan Satu
by: Md. Yunus, Aida Suraya
Published: (2001) -
Kesan modul pembelajaran terarah kendiri terhadap pencapaian pelajar tingkatan empat bagi tajuk penulisan karangan fakta Bahasa Melayu
by: Nazrin Abu Bakar
Published: (2020) -
Pembangunan Perisian Pembelajaran Berpandukan Komputer (PBK) Bagi Tajuk Pecahan Tingkatan Satu Berdasarkan Model Pembelajaran ASSURE
by: Sulaiman, Hanim, et al.
Published: (2010)