Kesahan Dan Kebolehpercayaan Instrumen Penilaian Kendiri Pembelajaran Geometri Tingkatan Satu

Tujuan - Membina satu instrumen untuk menilai murid membolehkan murid Tingkatan Dua membuat penilaian kendiri ke atas pembelajaran geometri dan menentukan kesahan kandungan dan kebolehpercayaan instrumen berkenaan. Metodologi - Pembinaan instrumen adalah berpandukan Model Penilaian Konteks-Input-...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Abdullah, Mohd Faizal Nizam Lee, Leow, Tze Wei
Format: Article
Language:English
Published: Universiti Utara Malaysia Press 2017
Subjects:
Online Access:https://repo.uum.edu.my/id/eprint/29469/1/MJLI%2014%2001%202017%20211-265.pdf
https://doi.org/10.32890/mjli2017.14.1.9
https://repo.uum.edu.my/id/eprint/29469/
https://e-journal.uum.edu.my/index.php/mjli/article/view/mjli2017.14.1.9
https://doi.org/10.32890/mjli2017.14.1.9
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!