Kesesuaian pembelajaran terarah kendiri yang diterapkan di dalam perisian matematik tingkatan satu bagi tajuk nombor negatif terhadap kepelbagaian kecerdasan pelajar tingkatan satu Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Slim River, Perak
Kajian ini bertujuan untuk melihat kesesuaian penggunaan pembelajaran terarah kendiri dalam perisian Matematik Tingkatan Satu bagi tajuk nombor negatif terhadap kepelbagaian kecerdasan pelajar. Perbincangan tertumpu kepada kesesuaian pembelajaran terarah kendiri bagi setiap kecerdasan pelajar dan ke...
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
2011
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/id/eprint/12017/1/Kesesuaian_Pembelajaran_Terarah_Kendiri_Yang_Diterapkan_Di_Dalam_Perisian_Matematik_Tingkatan_Satu_Bagi_Tajuk_Nombor_Negatif_Terhadap_Kepelbagaian_Kecerdasan_Pelajar_Tingkatan_Satu_Sekolah_Meneng.pdf http://eprints.utm.my/id/eprint/12017/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|