Factors Influencing Intention Of Malaysians To Shop Online
Kajian ini menyelidik aplikasi Model Penerimaan Teknologi (TAM) dalam konteks pembelian secara atas talian. Untuk tujuan tersebut, kajian ini menggunakan persepsi risiko dan antesedennya (konsep kendiri, kedudukan kewangan dan kecenderungan untuk mengambil risiko) bersama dengan kepercayaan (trus...
Saved in:
主要作者: | Metani, Ahmed M. I. |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2009
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.usm.my/41782/1/AHMED_M._I._METANI24.pdf http://eprints.usm.my/41782/ |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Consumer Motivation And Concern Factors
For Online Shopping In Turkey
由: Ceren Topaloğlu, Ceren Topaloğlu
出版: (2012) -
Factors influencing online shopping behavior: the mediating role of purchase intention
由: Lim, Yi Jin, et al.
出版: (2016) -
Factors influencing consumers’ intention towards online grocery shopping for Tesco Malaysia
由: Pauzi, Siti Fatin Fatehah
出版: (2017) -
Factors influencing consumers' intention towards online grocery shopping for Tesco Malaysia
由: Pauzi, Siti Fatin Fatehah
出版: (2017) -
Optimal Return Period to Encourage the Online Shopping Tendency of Potential Bangladeshi Consumers
由: Sarwar, Nafish, et al.
出版: (2013)