Customer-Orientation Behaviour: Antecedents And Its Impact On Sales Performance Of Life Insurance Agents

Tingkahlaku berorientasikan · pelanggan yang merujuk kepada sejauhmana jurujual mengamalkan konsep pemasaran dengan menolong pelanggan membuat keputusan pembelian yang memenuhi keperluan dan kep~n mereka telah dianggap sebagai ciri penting untuk menjadi jurujual yang berjaya. Customer-orienta...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mohd Noor, Nor Azila
Format: Thesis
Language:English
Published: 2005
Subjects:
Online Access:http://eprints.usm.my/29811/1/Nor_Azila_Mohd_Noor.pdf
http://eprints.usm.my/29811/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:Tingkahlaku berorientasikan · pelanggan yang merujuk kepada sejauhmana jurujual mengamalkan konsep pemasaran dengan menolong pelanggan membuat keputusan pembelian yang memenuhi keperluan dan kep~n mereka telah dianggap sebagai ciri penting untuk menjadi jurujual yang berjaya. Customer-orientation behaviour, which refers to the degree to which salespeople practice the marketing concept by trying to help their customers make purchase decisions that will satisfy customers' needs and satisfaction has been acknowledged as an important characteristics of high performers.