Faktor kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi Dan Kepenggunaan Wilayah Persekutuan Putrajaya dan Kuala Lumpur, Malaysia
Kepuasan pelanggan merupakan satu aspek penting yang perlu diberikan perhatian oleh para penyedia perkhidmatan di semua sektor termasuklah di sektor perkhidmatan awam. Rata-rata pelanggan jika ditanya berkaitan keinginan mereka terhadap sesuatu perkhidmatan jawapan mereka adalah sama iaitu ing...
Saved in:
Main Author: | Mat Udi, Zulfamy |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | Malay |
Published: |
2018
|
Subjects: | |
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/75760/1/FEM%202018%2029%20IR.pdf http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/75760/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
The relationship between job burnout and job satisfaction among support staff in Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi Dan Kepenggunaan, Kuching, Sarawak/ Vanessa Eve Samson
by: Samson, Vanessa Eve
Published: (2017) -
Kualiti Perkhidmatan Perbankan Islam dan Kepuasan Pelanggan
by: Khairul Nizam, Mamat @ Muhammad
Published: (2003) -
Kualiti Perkhidmatan dan Kepuasan Pelanggan dalam Perbankan Islam
by: Abu Bakar Hamed, et al.
Published: (2012) -
Kajian tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan fasiliti bangunan tempat kerja di Putrajaya
by: Abdullah, Ismail
Published: (2010) -
Kehendak dan kepuasan pelanggan IPTA terhadap
perkhidmatan telekomunikasi Maxis
by: Zainol Mustafa,, et al.
Published: (2008)