Modul Pemikiran Sains Keusahawanan Untuk Pelajar Tahun Lima Dalam Pendidikan STEM
Kajian ini dijalankan untuk i) menentukan kesahan, kebolehpercayaan, kebolehlaksanaan modul berasaskan pendekatan isu sosiosaintifik berbantukan peta pemikiran roda (PISPP), dan ii) menilai kesannya terhadap pemikiran sains keusahawanan pelajar tahun lima dalam pendidikan STEM. Fasa pertama kesahan...
Saved in:
Main Authors: | Jamilah Ahmad, Siew Nyet Moi @ Sopiah Abdullah |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English English |
Published: |
Secholian Publication PLT
2022
|
Subjects: | |
Online Access: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/32791/1/Modul%20Pemikiran%20Sains%20Keusahawanan%20.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/32791/2/Modul%20Pemikiran%20Sains%20Keusahawanan%201.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/32791/ https://www.msocialsciences.com/index.php/mjssh/article/view/1248 https://doi.org/10.47405/mjssh.v7i1.1248 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
The effects of socioscientific issues with thinking wheel map approach on curiosity towards stem of year five students
by: Siew Nyet Moi @ Sopiah Abdullah, et al.
Published: (2023) -
Kesan pembelajaran sains berasaskan projek dan pendekatan stem terhadap lima dimensi sifat kreativiti saintifik murid tahun lima
by: Norjanah Ambo
Published: (2019) -
Integrasi STEM dalam sains tingkatan satu : kesan terhadap pencapaian akademik & aspirasi kerjaya
by: Nur Suhaidah Sukor
Published: (2019) -
Impak modul pembelajaran berasaskan masalah-sains, teknologi, kejuruteraan dan matematik kepada pelajar sekolah menengah di luar bandar: Kajian perbandingan
by: Mohd Azrul Abdul Rajak, et al.
Published: (2022) -
Kemahiran berfikir kritikal dan motivasi terhadap pembelajaran sains melalui pembelajaran berasaskan masalah
by: Siew Nyet Moi @ Sopiah Abdullah, et al.
Published: (2018)