Membangunkan modul stem haiwan menggunakan pendekatan projek untuk kanak-kanak prasekolah
Pembelajaran STEM (Sains, Teknologi, Kejuruteraan, Matematik) di peringkat prasekolah masa kini tidak kertelihatan dengan jelas. Kajian ini bertujuan membangunkan satu modul STEM haiwan dengan menggunakan pendekatan projek untuk kanak-kanak prasekolah. Pelaksanan aktiviti pembelajaran berasaskan pen...
Saved in:
Main Authors: | Connie Ompok, Jaini Sapirai, Alley Emison, Lydia Teo, Priscilla Kyle Payne |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English English |
Published: |
International Academic Research Journal
2020
|
Online Access: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/27373/1/Membangunkan%20Modul%20Stem%20Haiwan%20Menggunakan%20Pendekatan%20abstract.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/27373/2/Membangunkan%20Modul%20Stem%20Haiwan%20Menggunakan%20Pendekatan%20Fulltext.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/27373/ http://www.iarjournal.com/wp-content/uploads/IARJ_SS_2020_6_2_6-16.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pembinaan instrumen pencapaian awal matematik untuk kanak-kanak prasekolah
by: Connie Cassy Ompok, et al.
Published: (2021) -
Permainan Matematik untuk kanak-kanak prasekolah
by: Connie Cassy Ompok, et al.
Published: (2021) -
Permainan matematik untuk kanak-Kanak prasekolah
by: Connie Cassy Ompok, et al.
Published: (2021) -
Penggunaan buku nombor dalam pengajaran awal Matematik kanak-kanak prasekolah
by: Connie Shin @ Connie Cassy Ompok, et al.
Published: (2021) -
Keberkesanan modul pendekatan projek menggunakan ecocampus UMS untuk pencapaian matematik awal kanak-kanak tadika
by: Alley Emison, et al.
Published: (2023)