Menilai kesan kualiti interaksi terhadap kepuasan pelanggan di kafetaria kolej kediaman UKM
Menurut kajian kepustakaan terkini yang berkaitan dengan hubungan pelanggan, kualiti interaksi mempunyai tiga ciri yang berpengaruh: empati, maklum balas dan jaminan. Kajian yang dilaksanakan baru-baru ini mendedahkan bahawa keupayaan penyedia perkhidmatan untuk melaksanakan ciri-ciri kualiti ter...
Saved in:
Main Authors: | Azman Ismail,, Nurhayati Abd Rahman,, Sulaiman Mohammed Khalid, |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Penerbit Universiti Kebangsaan Malaysia
2018
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/12744/1/jqma-14-2-paper7.pdf http://journalarticle.ukm.my/12744/ http://www.ukm.my/jqma/current.html |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Hubungan di antara amalan kebersihan diri pengendali makanan dan kebersihan kafetaria di Kolej Kediaman UKM
by: Hukil Sino,, et al.
Published: (2013) -
Kepuasan Pelajar Terhadap Kualiti Kehidupan Di Kolej Kediaman 9, Universiti Teknologi Malaysia.
by: Said, Hamdan, et al.
Published: (2010) -
Pemodelan kabur dalam menilai kepuasan pelanggan dalam industri peruncitan
by: Zul Izwan, Mohtar
Published: (2011) -
Kualiti Pengurusan Kantin Dan Kepuasan Pelanggan
by: Zamri, Abu Bakar
Published: (2000) -
Kualiti perkhidmatan, kepuasan pelanggan dan kesetiaan terhadap firma audit
by: Mohd Abdullah Jusoh
Published: (2020)