Peningkatan pencapaian dalam pecahan: kerangka konseptual untuk pembelajaran berasaskan permainan digital menggunakan Minecraft
Peningkatan pencapaian dalam pecahan: kerangka konseptual untuk pembelajaran berasaskan permainan digital menggunakan Minecraft by Rayner Tangkui
Saved in:
Main Author: | Rayner Tangkui |
---|---|
Format: | article |
Language: | zsm |
Published: |
Tanjong Malim
2020
|
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6893 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=6893 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kesan penggunaan Minecraft terhadap pencapaian dan motivasi murid tahun 5 dalam perimeter dan luas
by: Rayner Tangkui
Published: (2022) -
The effects of digital game-based learning using Minecraft towards pupils’ achievement in fraction
by: Rayner Tangkui, et al.
Published: (2021) -
Kesan pembelajaran menggunakan realiti berperantara menerusi pendekatan pembelajaran berasaskan permainan terhadap pencapaian pelajar
by: Ong, Ace Hong Ong Long, et al.
Published: (2021) -
Kesan pembelajaran menggunakan realiti berperantara menerusi pendekatan pembelajaran berasaskan permainan terhadap pencapaian pelajar
by: Ong, Ace Hong, et al.
Published: (2021) -
The Effects of Minecraft Videogame On Creativity
by: Norsiah, Fauzan, et al.
Published: (2018)