Ke arah peningkatan prestasi sektor perkhidmatan perusahaan kecil dan sederhana melalui amalan perkhidmatan lean : kerangka konseptual

Sistem penyampaian perkhidmatan yang cekap adalah menjadi keutamaan dalam persekitaran ekonomi yang sentiasa berubah. Berdasarkan kepada sorotan literatur, amalan perkhidmatan lean boleh diukur melalui sepuluh elemen – pelan pengenalpastian pembaziran, orientasi tarik, pembangunan dan reka bentuk pe...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Shah Iskandar Fahmie Ramlee, Norhani Bakr, Nik Hasnaa Nik Mahmood
Format: Non-Indexed Article
Published: Universiti Malaysia Kelantan 2016
Online Access:http://discol.umk.edu.my/id/eprint/8328/
http://teniat.umk.edu.my/images/TENIATVol4-2016/TENIAT,%20Vol%204,%20Issue%201,%20pp%20121-143.pdf
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!