Keberkesanan pendekatan Flipped Classroom dalam pembelajaran sains di sekolah rendah
Keberkesanan pendekatan Flipped Classroom dalam pembelajaran sains di sekolah rendah by Mohamed Noh Noraini, Abdullah Norazilawati, Wong Kung Teck, Hamzah Mahizer,
Saved in:
Main Author: | Mohamed Noh Noraini, Abdullah Norazilawati, Wong Kung Teck, Hamzah Mahizer, |
---|---|
Format: | article |
Language: | zsm |
Published: |
Universiti Pendidikan Sultan Idris
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3509 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3509 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pembinaan dan penilaian makmal maya (Nora VLab) untuk menerapkan kemahiran proses Sains dalam kalangan murid
by: Abdullah Norazilawati, Mohamed Noh Noraini, Wong Kung Teck, Hamzah Mahizer,
Published: (2016) -
Kesediaan guru sains dan matematik dalam pelaksanaan Kurikulum Standard Sekolah Rendah
by: Abdullah Norazilawati, Mohd Noh Noraini, Hamzah Mahizer, Nik Yusuf Nik Azmah, Omar Rumaizah,
Published: (2014) -
Keberkesanan pendekatan Flipped Classroom dalam aplikasi Google Classroom bagi subjek reka bentuk dan teknologi
by: Ratnam, Suganthamalar
Published: (2021) -
Kesan pendekatan pembelajaran koperatif teradun 'Flipped Classroom' terhadap prestasi dan tahap kemahiran koperatif pelajar dalam pembelajaran sains
by: Zainal, Nurhayati
Published: (2021) -
Keberkesanan pendekatan pembelajaran koperatif dalam topik adjektif dalam kalangan pelajar sekolah rendah
by: Duraisamy, Thilaghawathi, et al.
Published: (2012)