Persepsi dan jangkaan pelajar terhadap kualiti perkhidmatan pusat sumber matrikulasi
Pusat sumber telah mengalami banyak perubahan dalam beberapa dekad ini. Perubahan-perubahan ini dapat dilihat melalui perkembangan perkhidmatan dan peningkatan kualiti pusat sumber. Perkembangan perkhidmatan dan peningkatan kualiti adalah antara isu utama yang dititikberatkan oleh pengurusan pusat s...
Saved in:
Main Authors: | Veloo, Arsaythamby, Ishak, Aziz |
---|---|
Format: | Conference or Workshop Item |
Language: | English |
Published: |
2004
|
Subjects: | |
Online Access: | http://repo.uum.edu.my/2877/1/paper12aziz%26arsay.pdf http://repo.uum.edu.my/2877/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Konsepsual model bagi mengukur kualiti perkhidmatan perpustakaan akademik
by: Taib, Che Azlan
Published: (2011) -
Perkhidmatan Kepada Golongan Khas (OKU)
by: Abdul Rahman, Habsah
Published: (2010) -
Pupuk minat pelajar sekolah dalam manfaatkan pusat sumber dan perpustakaan
by: Nor Ashikin, Ahmad
Published: (2013) -
Perpustakaan sebagai penaja perubahan: Merapatkan jurang antara penterjemahan dan sumber
by: Mohamed, Abdul Halim, et al.
Published: (2001) -
Perpustakaan hibrid perkhidmatan terkini sesuai peredaran zaman
by: Utusan, Malaysia
Published: (2010)