Rekabentuk sistem pembelajaran konsep nombor berasaskan pendekatan permainan yang menerapkan teori perkembangan kognitif kanak-kanak

Kajian ini bertujuan untuk membangunkan sebuah sistem pembelajaran bagi tajuk konsep nombor untuk kanak-kanak prasekolah menggunakan pendekatan permainan yang menerapkan Teori Perkembangan Kognitif Bruner. Selaras dengan sifat semulajadi kanak-kanak yang gemar menerokai sesuatu yang baru, sistem ini...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Mohd. Razali, Nurul Amirah, Tasir, Zaidatun
Format: Conference or Workshop Item
Language:English
Published: 2008
Subjects:
Online Access:http://eprints.utm.my/id/eprint/7988/1/EDUPRES_%28F3%29_8.pdf
http://eprints.utm.my/id/eprint/7988/
http://www.academia.edu/1057806/Rekabentuk_sistem_pembelajaran_konsep_nombor_berasaskan_pendekatan_permainan_yang_menerapkan_teori_perkembangan_kognitif_kanak-kanak
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!