Strategi pembelajaran kolaboratif dalam persekitaran autentik bagi pembentukan kemahiran proses sains asas prasekolah menerusi teknologi Apps
Sehingga hari ini, salah fahaman konsep menjadi salah satu faktor utama yang menyebabkan proses pembelajaran bermakna tidak dapat dicapai dengan sepenuhnya oleh para pelajar samada diperingkat sekolah mahupun Institusi Pengajian bagi sesetengah pembelajaran kursus seperti sains dan matematik. Hal in...
Saved in:
Main Authors: | Mohd Yunos, Mohd Amerul Akmal, Atan, Noor Azean |
---|---|
Format: | Conference or Workshop Item |
Language: | English |
Published: |
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/id/eprint/61242/1/NoorAzeanAtan2014_StrategiPembelajaranKolaboratifdalamPersekitaranAutentik.pdf http://eprints.utm.my/id/eprint/61242/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kerangka konsep kemahiran proses sains asas prasekolah menerusi apps berdasarkan strategi pembelajaran kolaboratif dalam persekitaran autentik
by: Mohd. Yunos, Mohd. Amerul Akmal, et al.
Published: (2014) -
Kerangka konsep kemahiran proses sains asas prasekolah menerusi apps berdasarkan strategi pembelajaran kolaboratif dalam persekitaran autentik
by: Mohd. Yunos, Mohd. Amerul Akmal, et al.
Published: (2014) -
Pembentukan kemahiran insaniah pelajar menerusi pembelajaran teradun dalam persekitaran e-autentik bervisual
by: Ghani, Muhammad Syahir, et al.
Published: (2014) -
Kerangka konsep pembentukan kemahiran reka bentuk pelajar bermasalah pembelajaran spesifik menerusi pembelajaran aktif dalam persekitaran autentik
by: Mohd. Zahirruddin, Nurul Athirah, et al.
Published: (2014) -
Pembentukan kemahiran reka bentuk melalui pembelajaran aktif dalam persekitaran autentik bagi pelajar bermasalah pembelajaran spesifik
by: Mohd. Zahirruddin, Nurul Athirah, et al.
Published: (2014)