Pembelajaran inkuiri-kolaboratif dalam persekitaran teknologi web 2.0 dan potensinya terhadap tahap kemahiran penghujahan saintifik pelajar dalam pembelajaran Sains

Penguasaan ilmu sains sangat berkait dengan kebolehan pelajar dalam membuat penghujahan saintifik. Ia perlu dikuasai oleh pelajar bagi meningkatkan kefahaman mereka dalam pembelajaran Sains, (Lee Ling Heng dan Johari Surif (2013). Penghujahan sintifik boleh ditingkatkan dengan mendidik pelajar untuk...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Othman, Masni, Harun, Jamalludin
Format: Conference or Workshop Item
Language:English
Published: 2015
Subjects:
Online Access:http://eprints.utm.my/id/eprint/61600/1/JamalludinHarun2015_PembelajaranInkuiri-KolaboratifdalamPersekitaranTeknologiWeb2.0.pdf
http://eprints.utm.my/id/eprint/61600/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!