Electronic problem based learning (ePBL) sebagai medium bagi memudahcarakan pembelajaran pemindahan ilmu dalam kalangan pelajar UTHM
Pelajar didapati kurang peka dan sensitif terhadap isu dan masalah yang dihadapi masyarakat. Pelajar kurang pengalaman pemindahan ilmu dan tidak dapat mengaplikasi ilmu didunia sebenar. Objektif kajian ini dijalankan bagi mengenal pasti pendekatan medium ePBL untuk memudahcarakan pembelajaran...
Saved in:
Main Author: | Hamin, Farhana |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English English |
Published: |
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.uthm.edu.my/1465/1/24p%20FARHANA%20HAMIN.pdf http://eprints.uthm.edu.my/1465/2/FARHANA%20HAMIN%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf http://eprints.uthm.edu.my/1465/3/FARHANA%20HAMIN%20WATERMARK.pdf http://eprints.uthm.edu.my/1465/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kecenderungan pembelajaran teknikal melalui pembelajaran koperatif di kalangan Pelajar Ijazah Sarjana Muda Kejuruteraan Mekanikal di UTHM
by: Md Zain, Mohamad Naaim
Published: (2008) -
Kesediaan tenaga pengajar UTHM dalam melaksanakan Program 2u2i (2 tahun universiti, 2 tahun industri)
by: Puat, Nurul Azwa
Published: (2019) -
Keberkesanan model "elektromagnetik trip" sebagai alat bahan bantu mengajar (ABBM) bagi subjek pendawaian elektrik
by: Jamaat, Azman
Published: (2018) -
Peranan pedagogi dan atribut persembahan video sebagai bahan bantu pengajaran didaktik bagi pemasangan dan pendawaian elektrik di Kolej Vokasiaonal
by: Mohamed, Abd. Rasyid
Published: (2018) -
Kolaboratif guru sebagai mediator kepada kepimpinan strategik dan kualiti pengajaran guru
by: Fazleen, Mohamad
Published: (2019)