Kesan Persembahan Masalah Berbentuk Grafik Dan Animasi Bagi Pembelajaran Berasaskan Masalah Dalam Talian Kursus Lukisan Kejuruteraan
Tujuan kajian ini dilaksanakan adalah untuk mengkaji kesan kaedah PBM dalam talian berbantukan persembahan masalah berbentuk grafik (PBM-G) dan kaedah PBM dalam talian berbantukan persembahan masalah berbentuk animasi (PBM-A) terhadap pelajar politeknik bagi topik Pandangan Isometri. This stud...
Saved in:
Main Author: | Ariffin, Arihasnida |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2015
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/31278/1/ARIHASNIDA.pdf http://eprints.usm.my/31278/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Penilaian sistem pembelajaran berasaskan masalah menerusi web bagi tajuk animasi
by: Ramin, Umi Kalthom
Published: (2008) -
Kesan Pembelajaran Berasaskan Masalah Pada Sikap Dan Pengetahuan Alam Sekitar Dan Pencapaian Dalam Fizik
by: Abdul Mutalib, Mohd Muzaitulakmam
Published: (2014) -
Kesan Pembelajaran Berasaskan Masalah
Terhadap Penguasaan Kemahiran Generik Dan Pencapaian
Akademik Pelajar Di Politeknik Malaysia
by: Awang, Halizah
Published: (2010) -
QMT222 - GRAFIK 2D 3D DAN ANIMASI APRIL 08.
by: PPIP, Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan
Published: (2008) -
PMT 222 - ASAS GRAFIK 2D,3D DAN ANIMASI MAC 05.
by: PPIP, Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan
Published: (2005)