Kesan Persembahan Masalah Berbentuk Grafik Dan Animasi Bagi Pembelajaran Berasaskan Masalah Dalam Talian Kursus Lukisan Kejuruteraan
Tujuan kajian ini dilaksanakan adalah untuk mengkaji kesan kaedah PBM dalam talian berbantukan persembahan masalah berbentuk grafik (PBM-G) dan kaedah PBM dalam talian berbantukan persembahan masalah berbentuk animasi (PBM-A) terhadap pelajar politeknik bagi topik Pandangan Isometri. This stud...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2015
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/31278/1/ARIHASNIDA.pdf http://eprints.usm.my/31278/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Summary: | Tujuan kajian ini dilaksanakan adalah untuk mengkaji kesan kaedah PBM
dalam talian berbantukan persembahan masalah berbentuk grafik (PBM-G) dan
kaedah PBM dalam talian berbantukan persembahan masalah berbentuk animasi
(PBM-A) terhadap pelajar politeknik bagi topik Pandangan Isometri.
This study investigated the effect of Problem Based Learning Online on
problem presentation using Graphic (PBL-G) and the effect of Problem Based
Learning Online on problem presentation using animation (PBL-A) for the Isometric
topic. |
---|