Kesan Persembahan Masalah Berbentuk Grafik Dan Animasi Bagi Pembelajaran Berasaskan Masalah Dalam Talian Kursus Lukisan Kejuruteraan

Tujuan kajian ini dilaksanakan adalah untuk mengkaji kesan kaedah PBM dalam talian berbantukan persembahan masalah berbentuk grafik (PBM-G) dan kaedah PBM dalam talian berbantukan persembahan masalah berbentuk animasi (PBM-A) terhadap pelajar politeknik bagi topik Pandangan Isometri. This stud...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ariffin, Arihasnida
Format: Thesis
Language:English
Published: 2015
Subjects:
Online Access:http://eprints.usm.my/31278/1/ARIHASNIDA.pdf
http://eprints.usm.my/31278/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:Tujuan kajian ini dilaksanakan adalah untuk mengkaji kesan kaedah PBM dalam talian berbantukan persembahan masalah berbentuk grafik (PBM-G) dan kaedah PBM dalam talian berbantukan persembahan masalah berbentuk animasi (PBM-A) terhadap pelajar politeknik bagi topik Pandangan Isometri. This study investigated the effect of Problem Based Learning Online on problem presentation using Graphic (PBL-G) and the effect of Problem Based Learning Online on problem presentation using animation (PBL-A) for the Isometric topic.