Analisis Faktor Penentu Kualiti Pengurusan Zakat: Kajian Terhadap Lembaga Zakat Selangor (LZS) di Sepang
Kualiti perkhidmatan adalah satu elemen penting dalam menilai keupayaan institusi untuk memenuhi matlamatnya. Objektif kertas ini adalah untuk melihat faktor yang dijangka mempengaruhi kualiti perkhidmatan institusi zakat khususnya di daerah Sepang dengan menggunakan model SERVQUAL yang mempunyai li...
Saved in:
Main Authors: | Maryam Abd Rashid, Hairunnizam Wahid, Sanep Ahmad |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Malay |
Published: |
Universiti Sains Islam Malaysia
2019
|
Subjects: | |
Online Access: | http://ddms.usim.edu.my:80/jspui/handle/123456789/18139 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Cadangan Mewujudkan Logo Pengiktirafan Zakat Perniagaan: Kajian Terhadap Usahawan Muslim di Selangor
by: Faezy Adenan, et al.
Published: (2019) -
Kesan Bantuan Zakat Terhadap Kualiti Hidup: Kajian Kes Asnaf Fakir dan Miskin
by: Hairunnizam Wahid, et al.
Published: (2012) -
UKM tawar perkhidmatan kaunter zakat
by: Anon
Published: (2014) -
Pembiayaan Mikro Dalam Kalangan Usahawan Asnaf Di Lembaga Zakat Selangor (LZS)
by: Ibrahim, Muhammad Anas
Published: (2018) -
Amil dalam institut zakat kontemporari : kajian di Lembaga Zakat Selangor (LZS) / Hairullfazli bin Mohammad Som
by: Mohammad Som, Hairullfazli
Published: (2009)