Perkaitan antara persekitaran rumah, amalan pengajaran guru, kompetensi dan penerimaan sosial dengan kreativiti kanak-kanak prasekolah di Selangor, Malaysia
Kajian ini dijalankan untuk mengkaji perkaitan antara persekitaran rumah, amalan pengajaran guru, kompetensi diri dan penerimaan sosial dengan kreativiti kanakkanak prasekolah di negeri Selangor. Seterusnya meneroka halangan-halangan yang dihadapi oleh guru dalam usaha memupuk kreativiti kanak...
Saved in:
Main Author: | Ali, Norsita |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | Malay |
Published: |
2018
|
Subjects: | |
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/75775/1/FEM%202018%2038%20-%20IR.pdf http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/75775/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Penggunaan buku nombor dalam pengajaran awal Matematik kanak-kanak prasekolah
by: Connie Shin @ Connie Cassy Ompok, et al.
Published: (2021) -
Permainan Matematik untuk kanak-kanak prasekolah
by: Connie Cassy Ompok, et al.
Published: (2021) -
Pembinaan instrumen pencapaian awal matematik untuk kanak-kanak prasekolah
by: Connie Cassy Ompok, et al.
Published: (2021) -
Permainan matematik untuk kanak-Kanak prasekolah
by: Connie Cassy Ompok, et al.
Published: (2021) -
Persepsi Guru Prasekolah Terhadap Aplikasi Modul Dunia Haiwan di Sabah dalam Pembelajaran Kanak-Kanak Prasekolah
by: Nur Suhaidah Sukor, et al.
Published: (2024)