Pendekatan pembelajaran Al-Ghazali dan kesannya terhadap pencapaian tahap kefahaman membaca Bahasa Melayu dalam kalangan murid sekolah menengah

Kajian berbentuk kuasi eksperimen ini bertujuan untuk mengenal pasti kesan pendekatan pembelajaran al-Ghazali sebagai pendekatan alternatif bagi meningkatkan tahap kefahaman membaca dalam pengajaran dan pembelajaran Bahasa Melayu. Kajian ini dijalankan selama enam minggu di sebuah sekolah menengah h...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Mohd Sopian, Sofia Hani Izyan, Mamat, Simah, Abd Rahman, Fadzilah
Format: Article
Language:English
Published: Universiti Sultan Azlan Shah (USAS) 2024
Online Access:http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/113196/1/113196.pdf
http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/113196/
https://jurnal.usas.edu.my/gjat/index.php/journal/article/view/172
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!

Similar Items