Kajian kepuasan pelanggan di Klinik Kesihatan Kota Samarahan / Amnah Abdul Wahab … [et.al.].

Tujuan kajian ini adalah untuk melihat hubungan faktor – faktor yang mempengaruhi kepuasan pelanggan yang mendapat perkhidmatan atau rawatan di Klinik Kesihatan Kota Samarahan. Antara objektif kajian ini adalah untuk mengenalpasti masalah – masalah yang wujud menyebabkan ketidakpuasan pelanggan terh...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Abdul Wahab, Amnah, Bujang, Mohammmad, Museli, Azman, Haji Basir, Shahriman
Format: Student Project
Language:English
Published: 2000
Subjects:
Online Access:https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/59503/1/59503.pdf
https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/59503/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my.uitm.ir.59503
record_format eprints
spelling my.uitm.ir.595032022-05-17T04:24:54Z https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/59503/ Kajian kepuasan pelanggan di Klinik Kesihatan Kota Samarahan / Amnah Abdul Wahab … [et.al.]. Abdul Wahab, Amnah Bujang, Mohammmad Museli, Azman Haji Basir, Shahriman HF Commerce Consumer satisfaction Customer services. Customer relations Tujuan kajian ini adalah untuk melihat hubungan faktor – faktor yang mempengaruhi kepuasan pelanggan yang mendapat perkhidmatan atau rawatan di Klinik Kesihatan Kota Samarahan. Antara objektif kajian ini adalah untuk mengenalpasti masalah – masalah yang wujud menyebabkan ketidakpuasan pelanggan terhadap perkhidmatan yang diberikan, menentukan hubungan antara sikap kakitangan terhadap kepuasan pelanggan dan menentukan sistem perkhidmatan yang digunakan di klinik ini bersesuaian dengan kehendak pelanggan di samping untuk mengenalpasti kaitan di antara keadaan persekitaran dengan kepuasan pelanggan. Sampel terdiri daripada 50 pesakit - pesakit yang datang ke klinik untuk mendapatkan rawatan atau khidmat nasihat dari Klinik Kesihatan Kota Samarahan. Persampelan digunakan adalah secara rawak mudah. 2000-04 Student Project NonPeerReviewed text en https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/59503/1/59503.pdf (2000) Kajian kepuasan pelanggan di Klinik Kesihatan Kota Samarahan / Amnah Abdul Wahab … [et.al.]. [Student Project] (Unpublished)
institution Universiti Teknologi Mara
building Tun Abdul Razak Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Teknologi Mara
content_source UiTM Institutional Repository
url_provider http://ir.uitm.edu.my/
language English
topic HF Commerce
Consumer satisfaction
Customer services. Customer relations
spellingShingle HF Commerce
Consumer satisfaction
Customer services. Customer relations
Abdul Wahab, Amnah
Bujang, Mohammmad
Museli, Azman
Haji Basir, Shahriman
Kajian kepuasan pelanggan di Klinik Kesihatan Kota Samarahan / Amnah Abdul Wahab … [et.al.].
description Tujuan kajian ini adalah untuk melihat hubungan faktor – faktor yang mempengaruhi kepuasan pelanggan yang mendapat perkhidmatan atau rawatan di Klinik Kesihatan Kota Samarahan. Antara objektif kajian ini adalah untuk mengenalpasti masalah – masalah yang wujud menyebabkan ketidakpuasan pelanggan terhadap perkhidmatan yang diberikan, menentukan hubungan antara sikap kakitangan terhadap kepuasan pelanggan dan menentukan sistem perkhidmatan yang digunakan di klinik ini bersesuaian dengan kehendak pelanggan di samping untuk mengenalpasti kaitan di antara keadaan persekitaran dengan kepuasan pelanggan. Sampel terdiri daripada 50 pesakit - pesakit yang datang ke klinik untuk mendapatkan rawatan atau khidmat nasihat dari Klinik Kesihatan Kota Samarahan. Persampelan digunakan adalah secara rawak mudah.
format Student Project
author Abdul Wahab, Amnah
Bujang, Mohammmad
Museli, Azman
Haji Basir, Shahriman
author_facet Abdul Wahab, Amnah
Bujang, Mohammmad
Museli, Azman
Haji Basir, Shahriman
author_sort Abdul Wahab, Amnah
title Kajian kepuasan pelanggan di Klinik Kesihatan Kota Samarahan / Amnah Abdul Wahab … [et.al.].
title_short Kajian kepuasan pelanggan di Klinik Kesihatan Kota Samarahan / Amnah Abdul Wahab … [et.al.].
title_full Kajian kepuasan pelanggan di Klinik Kesihatan Kota Samarahan / Amnah Abdul Wahab … [et.al.].
title_fullStr Kajian kepuasan pelanggan di Klinik Kesihatan Kota Samarahan / Amnah Abdul Wahab … [et.al.].
title_full_unstemmed Kajian kepuasan pelanggan di Klinik Kesihatan Kota Samarahan / Amnah Abdul Wahab … [et.al.].
title_sort kajian kepuasan pelanggan di klinik kesihatan kota samarahan / amnah abdul wahab … [et.al.].
publishDate 2000
url https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/59503/1/59503.pdf
https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/59503/
_version_ 1734303017357803520
score 13.211869