Pembinaan instrumen persetaraan kriteria untuk menilai kualiti pendidikan prasekolah di Malaysia
Kajian ditumpukan kepada matlamat ketiga NKRA, iaitu membina pendidikan prasekolah yang berkualiti yang dapat dijadikan sebahagian daripada sistem pendidikan kebangsaan dalam aliran perdana. Secara khususnya, objektif kajian ini adalah untuk (a) Membina kriteria, petunjuk, dan instrumen standard kua...
Saved in:
Main Authors: | Nordin, Mohamad Sahari, Sarudin, Isarji, Tunku Ahmad, Tunku Badariah, Abdul Wahab, Mahmud, Abdul Rahman, Zainurin, Ibrahim, Mohd Burhan, Hussien, Suhailah, Saad , Supiah |
---|---|
Format: | Monograph |
Language: | English |
Published: |
Kementerian Pelajaran Malaysia
2012
|
Subjects: | |
Online Access: | http://irep.iium.edu.my/33804/1/Pre_School.PDF http://irep.iium.edu.my/33804/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pembinaan instrument persetaraan criteria untuk menilai kualiti pendidikan prasekolah di Malaysia
by: Nordin, Mohamad Sahari, et al.
Published: (2012) -
Pengetahuan pelajar Sarjana Muda Pendidikan tentang kanak-kanak berkeperluan khas
by: Saad, Supiah
Published: (2012) -
Pembinaan instrumen ATSS Dilema-Nutrisi: menilai kesahan dan kebolehpercayaan
by: Zainun Mustafa,, et al.
Published: (2018) -
Towards holistic inclusion in Malaysia: knowledge of special education needs among in-service distant
by: Saad, Supiah, et al.
Published: (2013) -
Menilai kualiti perkhidmatan pihak berkuasa tempatan menggunakan instrumen FM-SERVQUAL
by: Wan Yusoff, Wan Zahari
Published: (2008)