Hubungan Pembelajaran Bahasa Arab Menerusi Kelip Dengan Pencapaian Pelajar
Perkembangan e-pembelajaran amat memberangsangkan di semua peringkat pengajian. Universiti Sultan Zainal Abidin (UniSZA) telah membangunkan e-pembelajaran ataupun dikenali sebagai KeLiP pada tahun 2006. Walau bagaimanapun kesan e-pembelajaran terhadap pencapaian pelajar tiada penjelasan...
Saved in:
Main Authors: | Norasyikin, Osman, Siti Salwa, Mohd Noor, Khoirun Nisak, Mat Saad |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Malay |
Published: |
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.unisza.edu.my/5717/1/FH02-FBK-18-14439.jpg http://eprints.unisza.edu.my/5717/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Penggunaan KeLiP dalam pembelajaran bahasa Arab: Suatu tinjauan di Universiti Sultan Zainal Abidin
by: Khoirun Nisak, Mat Saad, et al.
Published: (2015) -
Pembelajaran Bahasa Arab Dalam Talian
by: Osman, Dr. Norasyikin, et al.
Published: (2015) -
BEREMBANG KELIP-KELIP
by: Utusan, Malaysia
Published: (2015) -
Hubungan Gaya Pembelajaran Dengan Pencapaian Pelajar Dalam Mata Pelajaran Bahasa Arab Komunikasi di Maktab Mahmud, Alor Setar, Kedah
by: Kamsani, Md. Saad
Published: (2012) -
Hubungan status sosioekonomi dengan strategi pembelajaran bahasa Arab
by: Kamarul Shukri, Mat Teh
Published: (2010)