Pengajaran secara kolaboratif terhadap murid berkeperluan khas di program pendidikan inklusif: Satu kajian kes
Isu yang sering kali ditemui dalam Program Pendidikan Inklusif (PPI) ialah guru-guru mata pelajaran arus perdana menghadapi masalah dalam pelaksanaan pengajaran untuk Murid Berkeperluan Khas (MBK). Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti serta mengupas faktor-faktor yang mempengaruhi permasalaha...
Saved in:
Main Authors: | Mustafa, Che Omar, Siti Fatimah, Salleh |
---|---|
Format: | Conference or Workshop Item |
Language: | English |
Published: |
2018
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.unisza.edu.my/1346/1/FH03-FKI-19-22999.pdf http://eprints.unisza.edu.my/1346/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Interaksi rakan sekelas dalam program pendidikan inklusif dari perspektif murid berkeperluan khas
by: Patricia Mongudal, et al.
Published: (2021) -
Kesan nomofobia terhadap estim kendiri murid-murid berkeperluan khas
by: Tang, Lai Shin, et al.
Published: (2020) -
Keperluan terhadap guru resos bagi program pendidikan inklusif di sebuah sekolah menengah: Satu kajian kes
by: Mustafa, Che Omar, et al.
Published: (2018) -
Penglibatan ibu bapa dalam pelaksanaan Rancangan Pendidikan Individu (RPI) murid berkeperluan khas
by: Abd. Rahman Abidah,
Published: (2014) -
Kompetensi Kaunseling Multibudaya Guru Bimbingan Dan Kaunseling Sekolah Terhadap Murid Berkeperluan Khas
by: Bali, Norafifah Binti
Published: (2020)