Kualiti perkhidmatan pengangkutan awam mempengaruhi tahap kebergantungan pengguna di Pekan Jitra, Kedah
Sistem perkhidmatan pengangkutan awam yang baik dan berefisien menjadi sebagai pemangkin kepada pengguna memberikan persepsi positif terhadap pihak pengurusan kerana pengangkutan awam seperti bas henti-henti mempunyai aksesibiliti yang baik untuk membantu penduduk dalam aktiviti kehidupan seharia...
Saved in:
Main Authors: | Nur Shahirah Anuar,, Zurinah Tahir, |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Fakulti Sains Sosial dan Kemanusiaan, Universiti Kebangsaan Malaysia
2022
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/19459/1/458-Article%20Text-652-1-10-20220705.pdf http://journalarticle.ukm.my/19459/ https://spaj.ukm.my/jws/index.php/jws/issue/view/24 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Persepsi terhadap tahap keberkesanan pengangkutan awam
by: Mohd Syafiq Asyraaf Mohd Talmizi,, et al.
Published: (2021) -
Kebergantungan Warga Asing Terhadap Perkhidmatan Kesihatan Awam
by: Normah, Awang Noh, et al.
Published: (2011) -
Keberkesanan perkhidmatan pengangkutan awam di Bandar Baru Bangi
by: Mohd Syafiq Asyraaf Mohd Talmizi,, et al.
Published: (2020) -
Kualiti Perkhidmatan Pelanggan Bank Islam Cawangan Jitra
by: AmalKhairy, Che Abdul Rahman
Published: (2002) -
Memahami hak pengguna pengangkutan awam
by: Ismail, Suzi Fadhilah
Published: (2021)