Kesan kaedah gabung bunyi kata terhadap literasi awal Al-Quran dalam kalangan murid-murid pendidikan khas bermasalah pembelajaran
Kesan kaedah gabung bunyi kata terhadap literasi awal Al-Quran dalam kalangan murid-murid pendidikan khas bermasalah pembelajaran by Khalit Aminuddin,
Saved in:
Main Author: | Khalit Aminuddin, |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
N/A
2015
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1257 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1257 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Keberkesanan kaedah gabung bunyi kata (KGBK) terhadap pencapaian kemahiran membaca Bahasa Melayu dalam kalangan murid pemulihan khas
by: Nor Adzleena Wahap
Published: (2021) -
Meningkatkan pertuturan dan pembacaan murid-murid bermasalah pendengaran melalui kaedah sebut baca bergambar
by: Salleh Udin Ratna Hanin,
Published: (2016) -
Kemahiran guru pendidikan khas bermasalah pendengaran terhadap penggunaan alat bantuan pendengaran di kalangan murid-murid khas bermasalah pendengaran di sekolah pendidikan khas dan integrasi di negeri Perak
by: Mohd Yusof Noreha,
Published: (2008) -
Kerangka aktiviti imaginasi dalam pembelajaran literasi awal murid Orang Asli
by: Amar Faez Ahmad Fadzil
Published: (2021) -
Pembangunan perisian matematik bulatan 1 dan kesan penggunaannya terhadap murid bermasalah pendengaran
by: Low Gaik See,
Published: (2014)