Pembinaan dan pernilaian Rancangan Pengajaran Harian (RPH) berasaskan lapan prinsip Pembelajaran Berasaskan Projek (PBL) bagi mata pelajaran kemahiran hidup bersepadu: Kajian di Malaysia
Kajian ini bertujuan menghasilkan rancangan pengajaran harian (RPH) bagi mata pelajaran Kemahiran Hidup Bersepadu tingkatan dua bagi topik reka bentuk projek yang mengandungi prinsip pembelajaran berasaskan projek berdasarkan penilaian pakar.Isi kandungan dan aktiviti pembelajaran RPH yang diubahsu...
Saved in:
Main Authors: | Che Isa, Zaharah, Azid @ Aziz, Nurulwahida |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Proceedings of the ICECRS
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | http://repo.uum.edu.my/23094/1/ICECRS%2C%201%20%282016%29%201011-1022.pdf http://repo.uum.edu.my/23094/ http://doi.org/10.21070/picecrs.v1i1.644 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Keberkesanan Pengajaran Guru Menggunakan Rancangan Pengajaran Harian (Rph) Berasaskan Pembelajaran Aktif Dalam Meningkatkan Pemikiran Lestari Murid Pendidikan Moral Terhadap Alam Sekitar
by: Manaf, Noor Asiah Ab
Published: (2023) -
Kesediaan guru terhadap perlaksanaan pentaksiran berasaskan sekolah bagi mata pelajaran kemahiran hidup bersepadu
by: Nordin, Mohd. Safarin, et al.
Published: (2014) -
Tahap kepuasan guru terhadap perlaksanaan pentaksiran berasaskan sekolah (PBS) bagi Mata Pelajaran Kemahiran Hidup Bersepadu
by: Chong, Siaw Chee
Published: (2019) -
Kesediaan guru terhadap pelaksanaan penataran pentaksiran berasaskan sekolah Kemahiran Hidup Bersepadu tingkatan satu
by: Mohd. Jamal, Jamaliah
Published: (2013) -
Kesediaan, penerimaan dan pengoperasian guru kemahiran hidup bersepadu terhadap amalan pentaksiran berasaskan sekolah
by: Kassim, Mohd Khairi
Published: (2018)