Kriteria pemilihan Lembaga Tabung Haji sebagai institusi kewangan dan perbankan: Perspektif pelanggan & ekonomi Islam
Hasrat Malaysia untuk muncul sebagai pusat perkhidmatan kewangan Islam bagi Asia Tenggara akan tercapai sekiranya setiap komponen yang terlibat terutamanya institusi institusi kewangan dan perbankan memainkan peranan mereka dengan berkesan dan memberikan komitmen yang tinggi. Lembaga Tabung Haji yan...
Saved in:
Main Authors: | Mohd Harif, Mohd Amy Azhar, Ibrahim, Suzieliana |
---|---|
Format: | Conference or Workshop Item |
Language: | English |
Published: |
2004
|
Subjects: | |
Online Access: | http://repo.uum.edu.my/2294/1/Kriteria_Pemilihan_Lembaga_Tabung_Haji_1.pdf http://repo.uum.edu.my/2294/ http://lintas.uum.edu.my:8080/elmu/index.jsp?module=webopac-l&action=fullDisplayRetriever.jsp&szMaterialNo=0000226343 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Persepsi dan jangkaan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan Lembaga Tabung Haji Negeri Johor
by: Esa, Haironnazli
Published: (2000) -
Kriteria-Kriteria Periklanan Dari
Perspektif Islam: Analisis Persepsi
Pengguna Institusi Perbankan Syariah
Di Banda Aceh, Indonesia
by: Teuku, Meldi Kesuma
Published: (2015) -
Lembaga Tabung Haji (Tabung Haji Negeri Sembilan) / Siti Hazierah Mohd Fitri
by: Mohd Fitri, Siti Hazierah
Published: (2023) -
Kriteria pemilihan projek perumahan terbengkalai dari perspektif pemaju
by: Rahim, Noor Syahirah
Published: (2010) -
Perspektif pelanggan terhadap perbankan internet bagi meningkatkan perkhidmatan kepada pelanggan di Kuching
by: Adeyong, bin Tomick
Published: (2003)