Faktor-faktor yang mepengaruhi kecenderungan pelajar untuk membeli produk kosmetik halal di UUM
Bilangan penduduk Islam dunia telah meningkat dari semasa ke semasa dan hal ini telah mempengaruhi penggunaan produk halal.Namun begitu, kebanyakan penggunaan produk halal hanya tertumpu ke atas sektor makanan, institusi perbankan, farmaseutikal dan logistik berbanding produk kosmetik dan penjagaan...
Saved in:
Main Authors: | Noor Hasni, Nurul Hanis, Mustafar, Mastora |
---|---|
格式: | Conference or Workshop Item |
語言: | English |
出版: |
2017
|
主題: | |
在線閱讀: | http://repo.uum.edu.my/22659/1/STML%E2%80%93Go%20Green%202016%20701%20711.pdf http://repo.uum.edu.my/22659/ http://stmlportal.net/stmlgogreen2016/pdf/p701.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Hubungan antara faktor-faktor yang mempengaruhi perkongsian pengetahuan dengan kecenderungan perkongsian pengetahuan
由: Marlan, Maslina
出版: (2016) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi niat pengguna islam memilih ubat-ubatan halal
由: Azmawida, Abdullah
出版: (2015) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi gelagat pembelian pengguna terhadap produk halal
由: Farhana, Ishak
出版: (2014) -
Analisis Faktor Demografi dan Faktor Berkaitan Kerja dalam Kecenderungan Meletak Jawatan
由: Jati Kasuma, Haji Ali
出版: (1999) -
Waspada Produk Kosmetik
由: Utusan Malaysia
出版: (2017)