Imej Islam di media cetak : analisis kandungan akhbar mingguan di Malaysia

Komunikasi massa adalah suatu proses di mana organisasi media menghasilkan dan menyalurkan maklumat atau mesej kepada khalayak ramai dan mesej-mesej ini akan dilihat, diguna dan difahami oleh penontonnya, sekaligus ianya mempengaruhi mereka. Oleh yang demikian, media dilihat mempunyai kesan yang ku...

全面介绍

Saved in:
书目详细资料
Main Authors: Mohamad, Bahtiar, Abu Bakar, Hassan, Rofie, Mohamad Khadafi
格式: Article
语言:English
出版: Fakulti Komunikasi dan Bahasa Moden, Universiti Utara Malaysia 2004
主题:
在线阅读:http://repo.uum.edu.my/132/1/IMEJ_ISLAM_DALAM_MEDIA.pdf
http://repo.uum.edu.my/132/
标签: 添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!

相似书籍