Pembentukan kemahiran reka bentuk melalui pembelajaran aktif dalam persekitaran autentik bagi pelajar bermasalah pembelajaran spesifik
Perbezaan tahap intelektual individu yang melibatkan gaya pembelajaran, minat, motivasi diri, kemahiran dan keperluan dalam pembelajaran, menjadi dugaan dan cabaran dalam bidang pendidikan masa kini. Hal ini memerlukan strategi atau pendekatan pengajaran yang bersesuaian mengikut kandungan kurikulum...
Saved in:
Main Authors: | Mohd. Zahirruddin, Nurul Athirah, Atan, Noor Azean |
---|---|
Format: | Conference or Workshop Item |
Language: | English |
Published: |
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/id/eprint/61243/1/NoorAzeanAtan2014_PembentukanKemahiranRekaBentukmelaluiPembelajaran.pdf http://eprints.utm.my/id/eprint/61243/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kerangka konsep pembentukan kemahiran reka bentuk pelajar bermasalah pembelajaran spesifik menerusi pembelajaran aktif dalam persekitaran autentik
by: Mohd. Zahirruddin, Nurul Athirah, et al.
Published: (2014) -
Pembentukan kemahiran insaniah pelajar menerusi pembelajaran teradun dalam persekitaran e-autentik bervisual
by: Ghani, Muhammad Syahir, et al.
Published: (2014) -
Strategi pembelajaran kolaboratif dalam persekitaran autentik bagi pembentukan kemahiran proses sains asas prasekolah menerusi teknologi Apps
by: Mohd Yunos, Mohd Amerul Akmal, et al.
Published: (2014) -
Kerangka konsep pembelajaran teradun dalam persekitaran visual-autentik bagi menyokong kemahiran insaniah pelajar
by: Ghani, Muhammad Syahir, et al.
Published: (2014) -
Aktiviti pembelajaran dalam persekitaran autentik berdasarkan kontinum pemikiran visualisasi bagi pembentukan ingatan kerja kanak-kanak sindrom down
by: Abd. Rahim, Muhammad Azri, et al.
Published: (2014)