Kajian Berkaitan Pengaplikasian Teori Pembelajaran Dalam Pembangunan Bahan Pembelajaran Digital Di Kalangan Pelajar Tahun Akhir Fakulti Pendidikan
Kajian ini dijalankan bagi mengkaji pengaplikasian teori pembelajaran dalam pembangunan bahan pembelajaran digital di kalangan pelajar tahun akhir Fakulti Pendidikan, Universiti Teknologi Malaysia. Responden kajian adalah terdiri daripada 69 orang bakal guru daripada kursus 4SPP, 4SPK dan 4SPT Fa...
Saved in:
Main Authors: | Harun, Jamalludin, Jamri, Nur Khairul Safrah |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
2010
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/id/eprint/11678/1/Kajian_Berkaitan_Pengaplikasian_Teori_Pembelajaran_Dalam_Pembangunan_Bahan_Pembelajaran_Digital_Di_Kalangan_Pelajar_Tahun_Akhir_Fakulti_Pendidikan.pdf http://eprints.utm.my/id/eprint/11678/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pengaplikasian pendekatan pembelajaran aktif di kalangan pelajar tahun akhir Fakulti Pendidikan Universiti Teknologi Malaysia.
by: Mohd Zaid, Norasykin, et al.
Published: (2011) -
Gaya pembelajaran dan kesannya terhadap penglibatan pelajar tahun akhir kursus SPP, SPK dan SPT Fakulti Pendidikan dalam persekitaran E-Pembelajaran
by: Harun, Jamalludin, et al.
Published: (2011) -
Gaya Pembelajaran Dalam Kalangan Pelajar Sains Tahun Akhir Fakulti Pendidikan
by: Kamaruddin, Meor Ibrahim, et al.
Published: (2010) -
Tahap Pengetahuan Pedagogi Pelajar Tahun Akhir, Fakulti Pendidikan Dalam
Pengajaran Dan Pembelajaran
by: Yeo, Kee Jiar, et al.
Published: (2010) -
Gaya pembelajaran pelajar tahun akhir Ijazah Sarjana Muda Pendidikan, Fakulti Pendidikan, Universiti Teknologi Malaysia berdasarkan model gaya pembelajaran Bernice McCarthy
by: Nordin, Aziz, et al.
Published: (2011)