Hubungan Sikap Terhadap Mata Pelajaran Sains Dengan Penguasaan Konsep Asas Sains Pelajar Tingkatan Dua
Sikap dan penguasaan konsep asas sains merupakan satu perkara yang penting dalam pembelajaran sains yang berterusan. Kajian diskriptif ini bertujuan untuk mengukur tahap sikap terhadap sains di kalangan 107 orang pelajar Tingkatan Dua di sebuah sekolah di kawasan Mukah, Sarawak. Kajian ini juga meng...
Saved in:
Main Authors: | Nordin, Aziz, Wee, Jenny Chin Siok |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
2010
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.utm.my/id/eprint/11336/1/Hubungan_Sikap_Terhadap_Mata_Pelajaran_Sains_Dengan_Penguasaan_Konsep_Asas_Sains_Pelajar_Tingkatan_Dua.pdf http://eprints.utm.my/id/eprint/11336/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Hubungan Sikap Terhadap Mata Pelajaran Sains Dengan Penguasaan Konsep Asas Sains Pelajar Tingkatan Dua
by: Nordin, Aziz, et al.
Published: (2010) -
Hubungan sikap terhadap mata pelajaran sains dengan penguasaan konsep asas sains pelajar tingkatan dua
by: Nordin, Aziz, et al.
Published: (2011) -
Hubungan antara orientasi pelajar dengan pencapaian pelajar tingkatan dua dalam mata pelajaran sains
by: Mukri, Nordin
Published: (1996) -
Hubungan sosio-demografi terhadap sikap pelajar dalam pemilihan mata pelajaran Ekonomi Asas tingkatan empat
by: Roslin @ Rosdin Antong
Published: (2013) -
Tahap penguasaan proses sains dan sikap guru serta halangan dalam pengajaran kemahiran saintifik bagi mata pelajaran sains pertanian
by: Sulaiman, Suziana
Published: (2012)