Kerangka pembelajaran berasaskan proses kerja Kurikulum Standard Kolej Vokasional (KSKV) Diploma Vokasional Malaysia
Penekanan sistem pendidikan vokasional pada peringkat sekolah menegah atas lebih tertumpu ke arah memberikan kemahiran generik yang dianggap akan membuka peluang lebih cerah kepada lepasan sekolah vokasional untuk menyambung pengajian atau menceburi pasaran kerja berasaskan kemahiran yang dimiliki....
Saved in:
Main Authors: | Abd Samad, Noorazman, Tuan Ahmad, Tuan Aidil, Ismail, Affero, Amiruddin, Mohd Hasril, Mohd Nor, Siti Nor Fazelah |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Penerbit UTHM
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.uthm.edu.my/5290/1/AJ%202017%20%28373%29%20Kerangka%20pembelajaran%20berasaskan%20proses.pdf http://eprints.uthm.edu.my/5290/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Potensi pelajar dalam kegiatan kokurikulum di Kolej Vokasional, Sekolah Menengah Kebangsaan dan Sekolah Berasrama Penuh Negeri Johor
by: Mohamad Sari, Nurshaidah
Published: (2019) -
Penilaian Produk “Program Ko-kurikulum Berkredit” Menggunakan Model Penilaian Konteks, Input, Proses dan Produk
by: Crispina Gregory K. Han, et al.
Published: (2023) -
Criteria for sustainable curriculum of TVET teacher
education programme in Malaysia
by: Md Yunos, Jailani, et al.
Published: (2021) -
Penilaian Proses Program Ko-Kurikulum Berkredit Universiti Malaysia Sabah
by: Crispina Gregory K Han, et al.
Published: (2023) -
Criteria for sustainable curriculum of TVET teacher
education programme in Malaysia
by: Md Yunos, Jailani, et al.
Published: (2019)