The Effects Of Customer Experience And Customer Equity Dimensions In Building Service Loyalty In Private Hospitals Of Bangladesh

Konsep ‘pengalaman pelanggan’ telah membangun sebagai bidang kajian besar dalam bidang pemasaran. Walaupun tumpuan lebih diberikan kepada penyelidikan berpengalaman sejak penghujung abad ke-20, terdapat kekurangan bukti empirikal ke atas pengalaman pelanggan dan kesannya ke atas persepsi pelanggan d...

全面介绍

Saved in:
书目详细资料
主要作者: Nadia Farhana, Nadia Farhana
格式: Thesis
语言:English
出版: 2017
主题:
在线阅读:http://eprints.usm.my/39165/1/THE_EFFECTS_OF_CUSTOMER_EXPERIENCE_AND_CUSTOMER_EQUITY_DIMENSIONS_IN.pdf
http://eprints.usm.my/39165/
标签: 添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
实物特征
总结:Konsep ‘pengalaman pelanggan’ telah membangun sebagai bidang kajian besar dalam bidang pemasaran. Walaupun tumpuan lebih diberikan kepada penyelidikan berpengalaman sejak penghujung abad ke-20, terdapat kekurangan bukti empirikal ke atas pengalaman pelanggan dan kesannya ke atas persepsi pelanggan dan kelakuan terutama dalam sektor penjagaan kesihatan The concept of ‘customer experience’ has developed as an imperious area of study within the marketing discipline. In spite of increasing attention paid to experience research since the end of the 20th century, there is a dearth of empirical evidence on the customer experience and its consequences on customer perception and behavior especially in the healthcare sector