Customer Loyalty And Petrol Station’ S Convenience Store Patronage In Penang: The Influence Of Store Image, Corporate Image And Customer Satisfaction.

Dalam penyelidikan mengenai kesetiaan pelanggan dalam industri perkhidmatan, kepuasan pelanggan sering diperkatakan sebagai penentu yang amat penting dalam membantu pengguna untuk membuat sebarang keputusan. In research on customer loyalty in the service industry, customer...

全面介绍

Saved in:
书目详细资料
主要作者: Abdul Wahid, Ahmad Zulhaimi
格式: Thesis
语言:English
出版: 2009
主题:
在线阅读:http://eprints.usm.my/25488/1/CUSTOMER_LOYALTY_AND_PETROL_STATION%E2%80%99S_CONVENIENCE.pdf
http://eprints.usm.my/25488/
标签: 添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
实物特征
总结:Dalam penyelidikan mengenai kesetiaan pelanggan dalam industri perkhidmatan, kepuasan pelanggan sering diperkatakan sebagai penentu yang amat penting dalam membantu pengguna untuk membuat sebarang keputusan. In research on customer loyalty in the service industry, customer satisfaction has often been mentioned as an important determinant.